今天我又偷懒

今天学校有选拔运动
我才不去!又晒又热!
而且婆婆星期日进院了
我要去探望婆婆
婆婆他的[胆生石]
要动手术
可是婆婆年级大了
一定有风险
然后婆婆人老了
他不肯动手术
他怕!他一直哭
我看到婆婆都很心酸!
我们已经去劝婆婆了
他这里答应说做手术
那里转个头又忘记要做手术的事
又反口,人老了...
haiz...担心



另一方面....


我也已经两天没有补习了
两天都不舒服
呵呵
老公很疼我~
还特地去买[补品]给我吃
想对老公唱情歌:
Nothings gonna change my love for you
You ought to know but now how much i love you
One thing you can be sure of
I never ask for more than your love
Nothings gonna change my love for you
You ought to know but now how much i love you
The world may change my whole likfe through
But nothing gonna change my love for you...

thank you and love you ,honey ~

Comments

Popular posts from this blog

最近呐~